Ciesz się kinem w bezpiecznych warunkach

Cinema City znów otwarte w Westfield Arkadii i Galerii Mokotów

22 lipca otwarto na nowo jedną z największych sieci kin w Polsce - Cinema City, m.in. w Westfield Arkadia i Galerii Mokotów. Decyzja o ponownym otwarciu kin zapadła, po uprzednim upewnieniu się, że funkcjonowanie w najwyższym reżimie sanitarnym będzie bezpieczne i nie będzie odbierało widzom przyjemności z oglądania filmów na wielkim ekranie. Z okazji ponownego otwarcia, Cinema City, na wybrane filmy, wprowadziło również bilety w promocyjnej cenie- 14,9 złotych.


Na otwarcie strategicznych punktów kinowych na mapie Warszawy czekali zapewne wszyscy miłośnicy X muzy. Od dziś, 22 lipca, kina Cinema City m.in. w Westfield Arkadia i Galerii Mokotów otworzyły się na widzów, zarówno tych małych, jak i dużych. W nowym repertuarze nie zabraknie nowości oraz znanych i lubianych ekranizacji, bijących rekordy popularności w ubiegłych sezonach filmowych. Pamiętając o ofercie familijnej, kina w obydwu centrach handlowych wyświetlają aktualnie najpopularniejszą wśród widzów animację Disneya - „Naprzód", którą podczas weekendu 10-12 lipca obejrzało ponad 7 tys. osób! Na dorosłych widzów czeka repertuar skomponowany z hitów, takich jak m.in. seria o Mrocznym Rycerzu, „Boże Ciało", „Swingersi" czy „Sala samobójców. Hejter". Obejrzenie ich w unikalnej atmosferze sali kinowej Cinema City nabierze nowej jakości i wywoła niezapomniane przeżycia filmowe. Warto wybrać się na wyczekiwany seans, bo już teraz sieć kin wprowadziła bilety w promocyjnych cenach – 14,90zł za bilet!

Zdajemy sobie sprawę, że kina w Westfield Arkadia i Galerii Mokotów to ważne miejsca przede wszystkich dla mieszkańców Warszawy, którzy czekali na tego typu rozrywkę i którzy traktują nasze sale kinowe jako „swoje miejsce" tuż obok domu. Ponowne otwarcie to również poszerzenie oferty naszych centrów handlowych, które na nowo proponują Klientom cały wachlarz usług w bezpiecznych warunkach, zgodnych z najwyższymi standardami reżimu sanitarnego. Od 22 lipca w centrach handlowych można znowu nie tylko załatwić bieżące sprawy, wyposażyć się w letnie stylizacje modowe i gadżety, ale także wypocząć na premierowych produkcjach filmowych, a po seansie skorzystać z szerokiej oferty gastronomicznej. Wszystko w komfortowych warunkach, bez konieczności zbędnego przemieszczania się po mieście.

Komentuje Aleksandra Kołakowska z Biura Prasowego centrów handlowych URW

Decyzją otwarcia kin Cinema City w połowie lipca, kierowała troska o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich pracowników i klientów sieci. Przygotowanie zaplecza sanitarnego i dostosowanie sal kinowych i części wspólnych do rekomendacji Rządu i Generalnego Inspektoratu Sanitarnego było w aktualnej sytuacji epidemicznej priorytetem. Dzięki ostrożnemu wdrożeniu wszystkich zalecanych procedur profilaktycznych, widzowie będą mogli cieszyć się seansami filmowymi w możliwie najbezpieczniejszych warunkach. Cinema City udostępniło widzom wszystkie formaty i sale: 2D, 3D, Verva 4DX, BNP Paribas IMAX oraz VIP, która jest dostępna we wrocławskiej Wroclavii.

Aby w pełni cieszyć się tak długo wyczekiwaną rozrywką, należy pamiętać o przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa, które obowiązują w „nowej normalności", a do których zapewne każdy już zdążył się przyzwyczaić. Widzowie naturalnie powinni zakrywać usta i nos oraz zachować bezpieczny dystans zajmując wyznaczone, co drugie miejsca na sali kinowej. Dodatkowo zalecane jest stosowanie środków dezynfekcyjnych bezpłatnie udostępnianych w kinach, a także dokonywanie płatności kartą.

Unibail-Rodamco-Westfield jest wiodącym światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 65,3 mld euro na dzień 31 grudnia 2019 r., z czego 86% to obiekty handlowe, 6% - biura, 5% - obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 3% - obiekty usługowe. Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 90 centrów handlowych, w tym 55 sztandarowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Centra Unibail-Rodamco-Westfield odwiedza rocznie 1,2 mld osób. Dzięki swojej obecności na 2 kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia. Dzięki wsparciu 3600 profesjonalistów oraz swojej wybitnej reputacji i know-how, Grupa Unibail-Rodamco-Westfield jest idealnie przygotowana do generowania najwyższej wartości i rozwijania projektów światowej klasy. Obok istniejących aktywów Unibail-Rodamco-Westfield realizuje także warte 8,3 mld euro projekty deweloperskie. Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się także programem Better Places 2030, który stawia sobie za cel stworzenie jeszcze lepszych obiektów spełniających najwyższe standardy ochrony środowiska i przyczyniających się do rozwoju przyjaźniejszych dla wszystkich miast. Akcje Unibail-Rodamco-Westfield są notowane łącznie na giełdach Euronext w Amsterdamie i w Paryżu (skrót Euronext: URW), a w obrocie równoległym także w Australii poprzez instrument CDI. Grupa otrzymała rating A od agencji Standard & Poor's oraz A2 od agencji Moody's. Więcej informacji na temat Unibail-Rodamco-Westfield na stronie www.urw.com

Aleksandra Kołakowska
Materiał organizatora
24 lipca 2020
Wątki
KINO

Książka tygodnia

Wpadnij, to pogadamy...
Wydawnictwo Universitas
Krzysztof Orzechowski, Łukasz Maciejewski

Trailer tygodnia

Roxana Songs
Krystian Lada
Lada wybrał na miejsce nagrania „Roxa...