Ciesz się kinem w bezpiecznych warunkach

Cinema City znów otwarte w Westfield Arkadii i Galerii Mokotów

22 lipca otwarto na nowo jedną z największych sieci kin w Polsce - Cinema City, m.in. w Westfield Arkadia i Galerii Mokotów. Decyzja o ponownym otwarciu kin zapadła, po uprzednim upewnieniu się, że funkcjonowanie w najwyższym reżimie sanitarnym będzie bezpieczne i nie będzie odbierało widzom przyjemności z oglądania filmów na wielkim ekranie. Z okazji ponownego otwarcia, Cinema City, na wybrane filmy, wprowadziło również bilety w promocyjnej cenie- 14,9 złotych.


Na otwarcie strategicznych punktów kinowych na mapie Warszawy czekali zapewne wszyscy miłośnicy X muzy. Od dziś, 22 lipca, kina Cinema City m.in. w Westfield Arkadia i Galerii Mokotów otworzyły się na widzów, zarówno tych małych, jak i dużych. W nowym repertuarze nie zabraknie nowości oraz znanych i lubianych ekranizacji, bijących rekordy popularności w ubiegłych sezonach filmowych. Pamiętając o ofercie familijnej, kina w obydwu centrach handlowych wyświetlają aktualnie najpopularniejszą wśród widzów animację Disneya - „Naprzód", którą podczas weekendu 10-12 lipca obejrzało ponad 7 tys. osób! Na dorosłych widzów czeka repertuar skomponowany z hitów, takich jak m.in. seria o Mrocznym Rycerzu, „Boże Ciało", „Swingersi" czy „Sala samobójców. Hejter". Obejrzenie ich w unikalnej atmosferze sali kinowej Cinema City nabierze nowej jakości i wywoła niezapomniane przeżycia filmowe. Warto wybrać się na wyczekiwany seans, bo już teraz sieć kin wprowadziła bilety w promocyjnych cenach – 14,90zł za bilet!

Zdajemy sobie sprawę, że kina w Westfield Arkadia i Galerii Mokotów to ważne miejsca przede wszystkich dla mieszkańców Warszawy, którzy czekali na tego typu rozrywkę i którzy traktują nasze sale kinowe jako „swoje miejsce" tuż obok domu. Ponowne otwarcie to również poszerzenie oferty naszych centrów handlowych, które na nowo proponują Klientom cały wachlarz usług w bezpiecznych warunkach, zgodnych z najwyższymi standardami reżimu sanitarnego. Od 22 lipca w centrach handlowych można znowu nie tylko załatwić bieżące sprawy, wyposażyć się w letnie stylizacje modowe i gadżety, ale także wypocząć na premierowych produkcjach filmowych, a po seansie skorzystać z szerokiej oferty gastronomicznej. Wszystko w komfortowych warunkach, bez konieczności zbędnego przemieszczania się po mieście.

Komentuje Aleksandra Kołakowska z Biura Prasowego centrów handlowych URW

Decyzją otwarcia kin Cinema City w połowie lipca, kierowała troska o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich pracowników i klientów sieci. Przygotowanie zaplecza sanitarnego i dostosowanie sal kinowych i części wspólnych do rekomendacji Rządu i Generalnego Inspektoratu Sanitarnego było w aktualnej sytuacji epidemicznej priorytetem. Dzięki ostrożnemu wdrożeniu wszystkich zalecanych procedur profilaktycznych, widzowie będą mogli cieszyć się seansami filmowymi w możliwie najbezpieczniejszych warunkach. Cinema City udostępniło widzom wszystkie formaty i sale: 2D, 3D, Verva 4DX, BNP Paribas IMAX oraz VIP, która jest dostępna we wrocławskiej Wroclavii.

Aby w pełni cieszyć się tak długo wyczekiwaną rozrywką, należy pamiętać o przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa, które obowiązują w „nowej normalności", a do których zapewne każdy już zdążył się przyzwyczaić. Widzowie naturalnie powinni zakrywać usta i nos oraz zachować bezpieczny dystans zajmując wyznaczone, co drugie miejsca na sali kinowej. Dodatkowo zalecane jest stosowanie środków dezynfekcyjnych bezpłatnie udostępnianych w kinach, a także dokonywanie płatności kartą.

Unibail-Rodamco-Westfield jest wiodącym światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 65,3 mld euro na dzień 31 grudnia 2019 r., z czego 86% to obiekty handlowe, 6% - biura, 5% - obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 3% - obiekty usługowe. Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 90 centrów handlowych, w tym 55 sztandarowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Centra Unibail-Rodamco-Westfield odwiedza rocznie 1,2 mld osób. Dzięki swojej obecności na 2 kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia. Dzięki wsparciu 3600 profesjonalistów oraz swojej wybitnej reputacji i know-how, Grupa Unibail-Rodamco-Westfield jest idealnie przygotowana do generowania najwyższej wartości i rozwijania projektów światowej klasy. Obok istniejących aktywów Unibail-Rodamco-Westfield realizuje także warte 8,3 mld euro projekty deweloperskie. Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się także programem Better Places 2030, który stawia sobie za cel stworzenie jeszcze lepszych obiektów spełniających najwyższe standardy ochrony środowiska i przyczyniających się do rozwoju przyjaźniejszych dla wszystkich miast. Akcje Unibail-Rodamco-Westfield są notowane łącznie na giełdach Euronext w Amsterdamie i w Paryżu (skrót Euronext: URW), a w obrocie równoległym także w Australii poprzez instrument CDI. Grupa otrzymała rating A od agencji Standard & Poor's oraz A2 od agencji Moody's. Więcej informacji na temat Unibail-Rodamco-Westfield na stronie www.urw.com

Aleksandra Kołakowska
Materiał organizatora
24 lipca 2020
Wątki
KINO

Książka tygodnia

Trailer tygodnia

[Nie] dziennik
Jacek Poniedziałek
Jacek Poniedziałek o swoich uzależnie...