Kryminał z przymrużeniem oka
„Mężczyzna, który zjadł orzeszki" - aut. Marta Guzowska i Leszek Talko - AudiotekaAudiobook idealny na wakacje. Lucja Słotka, Home Disaster Manager, to główna bohaterka najnowszej, kryminalnej opowieści Marty Guzowskiej i Leszka Talko.
Brawurowy serial literacki to pozycja dla wielbicieli zawiłych tajemnic kryminalnych, jednak podanych w lekkiej formie, z przymrużeniem oka. Nowość wydawnicza, oprócz premiery w druku, jest od dziś dostępna także w formie audiobooka na wyłączność w aplikacji Audioteki. W rolę Lucji Słotkiej brawurowo wciela się Agnieszka Dygant.
Niewinny początek historii, połączenie wybuchowych osobistości i zbrodnia owiana tajemnicą to w telegraficznym skrócie wstęp do pierwszego odcinka kryminalnych przygód Lucji Słotkiej, pt. „Mężczyzna, który zjadł orzeszki". Co miesiąc będzie ukazywać się kolejna odsłona perypetii Lucji - wstępnie przewidzianych jest 6 części. Audiobook dostępny jest na wyłączność w Audiotece - można go słuchać w ramach usługi Audioteka Klub lub zakupić w cenie 15 zł.
Słuchowisko dostępne jest na stronie: https://web.audioteka.com/pl/podcast/c04d6a1b-0052-457f-a57d-b2c56212c3b6
Fragmentu audiobooka można posłuchać na You Tube: https://www.youtube.com/watch?v=5aBTuJ_nZkM
__
Audioteka – powstała w 2008 roku, zostając prekursorem branży audiobooków w Polsce. Jej słuchacze dzięki m.in. superprodukcjom czy audioserialom mogą oddać się jakościowej, cyfrowej rozrywce. Obecnie, za pośrednictwem swoich produktów, zapewnia dostęp do największego katalogu audio po polsku, z biblioteką zawierającą ponad 19 500 pozycji, w tym superprodukcje z najlepszymi reżyserami i największymi polskimi gwiazdami oraz świetną oprawą muzyczną. Audioteka to także jakość oferowanych produktów cyfrowych, którą zapewnia doświadczony zespół ekspertów. Oferuje wyselekcjonowane treści w 11 językach, m.in po niemiecku, czesku, hiszpańsku i turecku. Produkuje ponad 30 000 godzin treści rocznie na nasze trzy główne platformy - "Audioteka", "Lecton", oraz dedykowane pracownikom firm "Inspiro". Audioteka to nie tylko tradycyjne audiobooki. Jej produkcje obejmują nowe formaty, takie jak audioseriale, treści edukacyjne, audio dokumenty, programy informacyjne, medytacje prowadzone, treningi uważności czy audycje podróżnicze. Tworzy ją zespół doświadczonych specjalistów, znających nie tylko swoich słuchaczy, ale też potrzeby rynku. Dlatego też marka mocno wspiera kulturę, czego przykładem jest autorski program „Usłysz kulturę", wspierający finansowo projekty związane z pisaniem scenariuszy, tekstów, spin-offów oraz produkcją treści.