Sezon 2015/2016 w teatrze IMKA

3. Niecodzienny Festiwal Teatralny

Sezon 2015/2016 otwiera kolejny rozdział w działalności teatru IMKA.
Na grudzień 2015 roku zaplanowana jest premiera "Kopenhagi" w reż. Marka Kality, a jesienią w ramach III edycji "PKO Festiwal. Polska w IMCE" publiczność będzie miała okazję zobaczyć: "Wesele" w reż. Moniki Strzępki, "Dziady" w reż. Radosława Rychcika oraz "Króla Ubu" w reż. Jana Klaty.

Zmiany nastąpiły w identyfikacji wizualnej IMKI. Z początkiem sezonu uruchomiona zostanie nowa strona internetowa. Już dziś widzowie teatru mogą kupować bilety przez aplikację oraz @imka_gram na Instagramie.

Plany premierowe

Atomowy atak, atomowa katastrofa - to stawka spotkania fizyków, które stało się inspiracją przeboju West Endu i Broadway'u. Bohaterami są dwie ikony światowej atomistyki: Werner Heisenberg oraz Niels Bohr. W sztuce - rozmowa bohaterów z udziałem żony duńskiego naukowca, odbywa się w zaświatach. Przyjmuje formę zażartego dialogu o odpowiedzialności naukowców, winie i jej wyparciu.

Wracamy do "Kopenhagi", to będzie chyba jedyny przykład w polskim teatrze, że nie dajemy za wygraną i w innej reżyserii - Marka Kality - z kompletnie inną koncepcją, wrócimy do sztuki, która miała już premierę - mówi Tomasz Karolak, dyrektor artystyczny IMKI.

PKO FESTIWAL. POLSKA W IMCE

Od 2013 rok jesteśmy inicjatorem i organizatorem Festiwalu "POLSKA W IMCE". Przez okrągły rok nasz teatr proponuje Warszawiakom zróżnicowaną stylistycznie

i tematycznie ofertę spektakli z całego kraju.

"Wesele", reż. Monika Strzępka, 20-21 października 2015 r., godz. 19:00

"Dziady", reż. Radosław Rychcik, 19-20 listopada 2015 r.

"Król Ubu", reż. Jak Klata, 4-5 grudnia 2015 r.

Mecenasem Głównym Festiwalu jest PKO Bank Polski S.A. Projekt jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Nowe logo

Idea stojąca za nowym logotypem jest prosta. To podłoga i sufit sceny, serce teatru, miejsce gdzie rozgrywają się wydarzenia ten teatr tworzące. Pomiędzy tymi dwoma przestrzeniami rozgrywa się IMKA. Te dwie przestrzenie stanowią jedynie szkielet, strukturę. Wypełniają ją spektakle, wydarzenia, koncerty, eksperyment i klasyka. Struktura nie jest ograniczeniem, a jedynie przestrzenią dla wydarzeń. Tak myślimy o IMCE.

@imka_gram na Instagramie

Teatr IMKA we współpracy z agencją K2 i likeandbuy.it zrealizował innowacyjny projekt na Instagramie. Jest to pierwsze na świecie tego typu przedsięwzięcie, które pozwala widzom teatru na zakup biletu na wybrany spektakl poprzez polubienie zdjęć lub filmów na Instagramie. Na profilu @imka_gram - oglądając materiał video, w którym występują aktorzy teatru IMKA - można zobaczyć, jak wygląda widok na scenę z każdego miejsca na widowni. Każdy z 278 filmów to unikalna etiuda dedykowana konkretnemu miejscu. W akcji wzięli udział między innymi: Tomasz Karolak, Krzysztof Materna, Magdalena Boczarska, Olga Bołądź, Marek Kalita i Aleksandra Popławska.

Aplikacja mobilna

Dzięki aplikacji mobilnej widzowie Teatru IMKA mogą przeglądać repertuar teatru i dodawać wydarzenia do swojego kalendarza, a ponad to być na bieżąco z aktualnościami z życia IMKI.

(-)
Materiał Teatru
18 sierpnia 2015

Książka tygodnia

Białość
Wydawnictwo ArtRage
Jon Fosse

Trailer tygodnia