Teatr Młyn z Warszawy zaprasza

Specjalnie dla tych, którzy nigdzie nie wyjeżdzają na długi weekend majowy Teatr Młyn przygotował spektakl muzyczny: "Seks, rosół, pieluchy".

Najbliższe spektakle już 28 orqaz 29 kwietnia o godzinie 17:00. Projekt "Seks, rosół, pieluchy" to spektakl muzyczny z pogranicza teatru, kabaretu i stand-upu. adresowany do rodziców małych i większych dzieci. Stanowi luźną opowieść o tej stronie życia rodzinnego, o której na co dzień nie rozmawiamy. Teksty piosenek zostały oparte na własnych doświadczeniach autorki oraz rozmowach z wieloma współczesnymi rodzicami.

Natalia Fijewska-Zdanowska – autorka tekstu:

Przedstawiana w dzisiejszych mediach rodzina, to kolorowy, ułożony obrazek – uśmiechnięte dzieci grzecznie siedzą przy stole, a wypoczęci rodzice, uśmiechając się do siebie, szykują śniadanie w ogromnej kuchni. Drażniąca rozbieżność tego obrazu, i innych podobnych, z codzienną rzeczywistością współczesnej rodziny jest dla wielu z nas – rodziców, powodem ciągłych frustracji, poczucia gorszości, zmęczenia i zniechęcenia. Spektakl SEKS, ROSÓŁ I PIELUCHY (specjalnie odnoszący się do dekadenckiego hasła rockendrollowców "sex, drugs and rock'n'roll") nie będzie „owijaniem w bawełnę', ale nazwaniem wprost rodzicielskiej codzienności. Żywe, realne, rodzinne historie zamknięte w 13 piosenkach – buntowniczych, bezkompromisowych, satyrycznych, niepozbawionych muzycznych odniesień i humoru.

Premiera spektaklu: 7.04

Pokazom spektaklu towarzyszą równolegle zajęcia dla dzieci w wieku 4-10 lat „Z TEATRU DO POKOJU – czyli warsztat cyrkowo-plastyczny, który możesz powtórzyć w swoim pokoju". Poprowadzi je doświadczona animatorka Justyna Szatkowska. Ideą warsztatów jest umożliwienie rodzicom zostawienia ich pociech pod opieką i spokojnego obejrzenia spektaklu – tylko dla dorosłych. Zależy nam, żeby dzieci były w dobrej formie i nastroju, stąd wcześniejsza godzina spektaklu: 17:00. Ważne, udział w warsztatach tylko po wcześniejszej rezerwacji miejsca dla dziecka pod projekty@fundacjamlyn.pl! Liczba miejsc ograniczona!

Biogramy twórców:

Jarosław Boberek – aktor filmowy oraz teatralny i dubbingowy. W 1990 roku ukończył Państwową Wyższą Szkołę Teatralną we Wrocławiu. Po ukończeniu studiów dołączył do teatru Studyjnego '83 im. Tuwima w Łodzi, gdzie pracował przez trzy sezony. Występował m.in w stołecznym teatrze Dramatycznym i Powszechnym. Obecnie współpracuje z Och-Teatrem oraz z Teatrem Capitol.

Natalia Fijewska – dramaturg, reżyser, instruktor teatralny. Jest magistrem filozofii UW. Powołała do życia i prowadzi wraz z siostrami własną, autorską scenę niezależną Teatr MŁYN. Stypendystka Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w 2007r., oraz stypendystka PISF w 2014r. Realizuje kameralne spektakle autorskie, poddające artystycznej analizie współczesną rzeczywistość: monodram „Głuchoniemoc" (2004) „Różowa skarpetka" (2006), „De-naturat" (2007), „Siostry" (2008), „Piąta rano" (2009), „Gabinet" (2010), „Facet mojej żony" (2011), „Niunia" (2012), "Draka" (2013), „Naga Praga" (2014), „(Maska)rada gminy" (2016). Spektakle są wystawiane na Scenie na Poddaszu SCEK, były także grane gościnnie miedzy innymi w warszawskim Teatrze Powszechnym, Teatrze Polskim, Teatrze Ochoty i Starej Prochowni. Prowadzi autorski kurs dla instruktorów teatralnych w Teatrze Ochoty.

Filip Dreger – z wykształcenia filolog polski i pianista po średniej szkole muzycznej. Pracuje zawodowo jako programista i konsultant specjalizujący się w Javie, głównie w dziedzinie aplikacji webowych i mobilnych. Od czasu pierwszego wysłuchania musicalu "Cats" Andrew Lloyda Webbera w 1994 jego namiętnością są współczesne musicale sceniczne. Autor muzyki do setek piosenek i szkiców musicalowych, z których zdecydowana większość pozostała w szufladzie, a kilka doczekało się amatorskich lub półprofesjonalnych prezentacji. W Teatrze MŁYYN realizuje kameralne musiacale, jak „Niunia", "Draka" czy „(MASKA)RADA GMINY, współpracował także przy spektaklach „Gabinet" i „Facet mojej żony".

Zuzanna Fijewska-Malesza – aktorka, wielokrotna laureatka nagród aktorskich na festiwalach teatralnych. Ukończyła filozofię na UW. W 2008 roku zdała egzamin eksternistyczny na aktora dramatu. Jest laureatką VIII edycji programu stypendialnego "Młoda Polska" organizowanego przez Narodowe Centrum Kultury i przyznawanego decyzją Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zagrała m.in. w spektaklach: "Paw królowej. Opera praska." (reż. Jacek Papis, Teatr Wytwórnia 2005 r), „Kubuś Fatalista i jego Pan" (reż. Krzysztof Stelmaszyk, Och-Teatr 2010r.), „Ala z Elementarza" (reż. Agnieszka Glińska, Teatr Dramatyczny 2011 r), „Chichotek" (reż. Z.Fijewska-Malesza i A.Fijewska, Teatr Polski 2017 r.). Współzałożycielka i aktorka Teatru MŁYN (zagrała m.in. w spektaklach: „Głochoniemoc", „De-naturat", „Draka", „Córka", „(Maska) Rada Gminy"). Autorka oraz realizatorka programów artystyczno-edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym, realizowanych z ramienia Fundacji Artystycznej MŁYN w ramach MŁYNKA – Miejsca kombinacji twórczych.

Agata Fijewska – aktorka, wokalistka, laureatka nagród aktorskich i wokalnych na przeglądach i festiwalach piosenki. Zagrała między innymi w spektaklu „Różowa skarpetka" (2006), który otrzymał szereg nagród, granym w Teatrze Stara Prochownia w ramach Sceny OFF Teatru Konsekwentnego, a także w spektaklu „Siostry" (2008) zrealizowanym we współpracy z Teatrem na Woli, monodramie muzycznym „Piąta rano" (2009) w Teatrze Staromiejskim, który otrzymał GRAND PRIX Ogólnopolskiego Przeglądu Monodramu Współczesnego w Warszawie. Inne spektakle Teatru MŁYN: „Niunia" (2012), „Draka" (2013), "Naga Praga" (2014), "Artysta" (2015), „(Maska)rada gminy" (2016), „Chichotek" (2017). Wokalistka zespołu Nocny SuperSam. Ukończyła warszawską Wyższą Szkołę Psychologii Społecznej. Jest współzałożycielką Fundacji Artystycznej MŁYN i działających przy niej: Teatru MŁYN oraz dziecięcego MŁYNKA – Miejsca kombinacji twórczych.

Igor „Ygor" Przebindowski – instrumentalista, kompozytor, producent muzyczny, twórca muzyki teatralnej i filmowej. Absolwent Akademii Muzycznej w Katowicach na Wydziale Jazzu i Muzyki Rozrywkowej w klasie wibrafonu. Uczeń wybitnego wibrafonisty Bernarda Maselego. Współpracownik Kuba Wojewódzki Show, twórca oprawy muzycznej programu. Skomponował muzykę do kilkudziesięciu spektakli oraz produkcji filmowych i telewizyjnych. Na stałe współpracuje m.in. z Agnieszką Glińską, m.in. przy spektaklach: "Pippi Pończoszanka" Astrid Lingren, Teatr Dramatyczny – współautor muzyki (2007), "Wiedźmy" Roald Dahl, Teatr Lalka (2008), "Lulu na moście" Paul Auster, Teatr Dramatyczny (2008), "Iluzje" Iwan Wyrypajew, Teatr na Woli (2011) i Teatr Telewizji (2012), "Ala z elementarza" Alina Margolis, Teatr na Woli (2011), "Sąd Ostateczny" Odon van Horvath, Teatr Studio (2012), a także z innymi reżyserami. Producent i autor muzyczny albumów: Kamila Kraus "BRAJLEM" (2010), Jarek Wasik: "NIE DOTYKAJ" (2010), Halina Mlynkova: "ETNOTEKA" (2011), Ygor Przebindowski: "POWIDOKI" (2012) i „POWIDOKI POWSTANIA WARSZAWSKIEGO" (2014).

Mikołaj Tabako – muzyk-trębacz, performer, producent muzyczny. Współpracuje m.in. z zespołami: The Bartenders, Ziggie Piggie UpBeat Quartet, Stc Tabako, Prataouro oraz z artystami: HempGru, Habakuk, Jacek Kleyff czy Marika. Współtworzył spektakl, w reżyserii Anny Seniuk, oparty na piosenkach z Akademii Pana Kleksa. Współrealizator płyty dla dzieci pt. „Misiowe piosenki" (nakład 64 tys. egzemplarzy). W swoim dorobku ma kilkadziesiąt realizacji związanych z kompozycją i produkcją muzyki reklamowej. Prowadzi zajęcia edukacyjne dla dzieci i dorosłych, których temat obejmuje ogólny rozwój muzyczny. Z Teatrem MŁYN współpracował do tej pory przy projekcie SŁOWOtoki.

Bartosz Figurski – aktor, tancerz. Ukończył PWST w Krakowie, Wydział Teatru Tańca w Bytomiu. Spektakle dyplomowe: „Hamlet" W. Szekspira (rola Klaudiusza) w reż. C. Tomaszewskiego i J. Peszka oraz „Everything sleep's away" w choreografii J. Altera. Uzyskał dyplom tancerza zawodowego. Ma w dorobku role m.in. w spektaklach: „Pan Twardowski" (Teatr Komedia), „Fame" (Teatr Powszechny im. J. Kochanowskiego w Radomiu), „Opera za trzy grosze" (Teatr Muzyczny Capitol we Wrocławiu). Solista w Teatrze Muzycznym ROMA w Warszawie („Crazy For You" i „Piotruś Pan" (reż. i chor. Janusz Józefowicz), „Koty" (Mangojerry) i „Grease", (reż. W. Kępczyński, chor. J. Badurek). Prowadzi działalność, związaną z tańcem współczesnym i teatrem fizycznym. Współpracuje z Teatrem Tańca ZAWIROWANIA oraz ze Starym Browarem w Poznaniu. Prowadzi zajęcia w Autorskiej Szkole Musicalowej Macieja Pawłowskiego i w Warsztatowej Akademii Musicalowej w Warszawie. Uczestnik licznych warsztatów i projektów z dziedziny teatru i tańca współczesnego. W Teatrze MŁYN współpracował przy spektaklach "Niunia", "Draka" czy "Naga Praga".

Miejsce:
Teatr MŁYN, Scena na Poddaszu, SCEK, ul. Jezuicka 4, Stare Miasto, Warszawa

Informacje:
Agata Madaj
537 228 778
promocja@fundacjamlyn.pl
www.mlyn.org

Rezerwacje:
mailowo: rezerwacje@fundacjamlyn.pl – 24/7
telefonicznie: 519 672 356 – wt-pt w godz. 09:00-13:00
SMS – 24/7
Bilety: 40 zł

(-)
Materiał Teatru
23 kwietnia 2018

Książka tygodnia

Teatr, który nadchodzi
Wydawnictwo słowo/obraz terytoria Sp. z o.o.
Dariusz Kosiński

Trailer tygodnia

La Phazz
Julieta Gascón i Jose Antonio Puchades
W "La Phazz" udało się twórcom z "La ...