Człowieku, trochę kultury!
Ponad 10 tysięcy biletów na spektakle w ponad 40 teatrach – Groupon w październiku inspiruje Polaków do spotkań w teatrze.„Ożenek" Gogola, „Jak zostałam wiedźmą" i „Dwoje biednych Rumunów" Masłowskiej, „Wiśniowy sad" Czechowa, „Oniegin" Puszkina, „Wichrowe Wzgórza" E. Bronte, „Dziady" Mickiewicza czy „Kupiec Wenecki" Szekspira – m.in. te spektakle będzie można obejrzeć w polskich teatrach, biorących udział w inicjatywie Miesiąc Teatrów – projekcie promującym polską kulturę teatralną.
Z raportu CBOS o aktywności i doświadczeniach Polaków z 2014 roku wynika, że liczba odwiedzających teatry w Polsce jest najwyższa od 26 lat i wynosi 20%. Groupon Polska w odpowiedzi na ten trend i zainteresowanie ofertą kulturalną Polaków ogłasza nową inicjatywę – Miesiąc Teatrów. Projekt rozpoczyna się już 1 października. Groupon, wraz z teatrami największych polskich miast, przygotował specjalną ofertę tylko dla użytkowników serwisu. Przez miesiąc będą mieli okazję oglądać spektakle każdego gatunku: od oper, przez dramaty, po komedie w cenie niższej niż zazwyczaj.
Mecenasem pierwszej edycji Miesiąca Teatrów Groupon został Tomasz Karolak, Dyrektor Artystyczny teatru IMKA w Warszawie - „Właśnie rozpoczął się wirtualny festiwal teatru w Polsce. Groupon zwrócił się z propozycją, która przyczyni się do tego, aby zmienić postrzeganie teatru jako miejsca dostępnego dla wybranych. Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się zaprosić na widownię nową publiczność oraz pokazać, że w repertuarze każdy znajdzie coś dla siebie – nie jest to rozrywka dla wąskiej grupy koneserów. Projekt jest także ogromną szansą dla małych teatrów, które często nie mogą pozwolić sobie na kosztowną promocję."
(-)
Materiał Organizatora
6 października 2014