Opera promuje balet klipem w sieci [wideo]

Nietypowa kampania Opery na Zamku: w internecie pojawił się film reklamujący balet "Córka źle strzeżona"

Skąd taki pomysł? - Staramy się otwierać na młodą widownię, a w dobie internetu filmik w sieci to najlepszy sposób, by do niej dotrzeć - tłumaczy Aleksandra Mićko, specjalista ds. mediów i reklamy szczecińskiej Opery na Zamku.

Film to przeniesiony we współczesne realia wycinek historii miłosnej wziętej z libretta XVIII-wiecznego francuskiego baletu "Córka źle strzeżona". Gra w nim 10-osobowa grupa młodzieży w wieku 17-19 lat, którą połączyło zafascynowanie operą.

Najbliższe spektakle "Córki źle strzeżonej" odbędą się 11 i 15 listopada oraz 4 i 5 grudnia. Młodzi aktorzy przekonują, że czas spędzony w operze nie jest stracony.



jaz
Gazeta Wyborcza Szczecin
10 listopada 2009