Promocyjna ofensywa w Teatrze im. Solskiego

Teatr rozpoczyna pracę po wakacyjnej przerwie. Ruszają pierwsze próby do premiery "Kolegi Mela Gibsona" i "Czego nie widać". Wsparcie otrzymali pracownicy działu promocji - mieszkańcy Tarnowa zobaczą ich przemieszczających się na rowerze, który został ochrzczony jako Dyndalski

Z nowymi pomysłami na dotarcie do widzów rusza powakacyjna ofensywa promocyjna Tarnowskiego Teatru. Chcemy poznać opinie widzów, dlatego będziemy prowadzić przez kilka najbliższych miesięcy szerokie badania ankietowe, które pozwolą lepiej poznać potrzeby związane funkcjonowaniem teatru i jego ofertą - mówi Rafał Balawejder, z-ca dyrektora teatru. Badania będą prowadzone zarówno tradycyjnie, jak i z wykorzystaniem możliwości jakie dają badania przez Internet. Ankieta została przygotowana przez socjologa, a wśród osób, które wezmą udział w badaniu zostaną rozlosowane wejściówki na wybrane spektakle (pod tym adresem można uzupełnić ankietę http://webankieta.pl/ankieta/woc3aflk6880/p).

Sporym udogodnieniem dla widzów jest z pewnością łatwy do zapamiętania numer telefoniczny - 14 688 32 87 - to na klawiaturze telefonu - 14 68 TEATR. Pod tym numerem w Biurze Promocji i Organizacji Widowni można uzyskać szczegółowe informacje dotyczące oferty Teatru oraz zarezerwować bilet na wybrany spektakl. Informacje można uzyskać w godzinach od 8.00 do 20.00.

Osoby lubiące kupować bez wychodzenia z domu z pewnością skorzystają z możliwości do zakupów online. Bilety na spektakle w Solskim można kupić za pośrednictwem platformy EKOBILET, która jest zarówno zintegrowana z teatralnym profilem na Facebooku, jak i stroną internetową www.teatr.tarnow.pl. Płatności za bilety dokonywane są za pomocą systemu dotpay.pl, a klient otrzymuje bilet na spektakl w formie MMS na swój telefon oraz skrzynkę email - mówi Krzysztof Bogusz z działu promocji teatru. Wykorzystanie profilów społecznościowych pozwala nam dotrzeć z najnowszymi informacjami o wydarzeniach zaplanowanych w Teatrze do najbardziej zainteresowanych osób. Uzupełnieniem możliwości zakupu biletów na odległość będzie dodatkowa forma płatności w postaci akceptacji kart płatniczych przez kasę Teatru.

Bilety online - to nie jedyny nowy kanał dystrybucji biletów do teatru. W porozumieniu z właścicielami wybranych instytucji i firm rusza sprzedaż voucherów. Vouchery podlegają wymianie w kasie Teatru na wejściówki na spektakle. Takie rozwiązanie przygotowane z partnerami pozwala na zakup biletów do Teatru w popularnych i często odwiedzanych przez Tarnowian miejscach. Wśród tych instytucji możemy wymienić m.in. restaurację Soprano, Pasaż, Tatrzańską, kawiarnię Hybryda, klub Forma, ośrodku młodzieżowym prowadzonym przez Stowarzyszenie U Siemachy, a także Tarnowskie Centrum Informacji Turystycznej i Promienny Zamek.

Swoją obecność od strony promocyjnej Solski zaznaczy również poprzez reklamę na tarnowski ulicach. Jedną z nich będzie montaż dodatkowych słupów ogłoszeniowych - m.in. w Parku Strzeleckim obok placu zabaw, a także w pobliżu kościoła Św. Rodziny. Jednak najbardziej nietypowym rozwiązaniem będzie z pewnością rower miejski, który pracownicy Teatru ochrzcili nieco przewrotnie - Dyndalski.

Nowy sezon rozpocznie się od premiery "Kolegi Mela Gibsona" autorstwa Tomasza Jachimka. Zespół rozpoczął także próby do "Czego nie widać" Michaela Frayna, które zostanie pokazane na Talii. W planach jest także premiera "Bliżej" na małej scenie, a spektakl wyreżyseruje Marcin Hycnar. Zobaczymy także "Makbeta" i "Amadeusza". Na sylwestra zostanie przygotowane specjalne przedstawienie. Obok tych tytułów pojawią się jeszcze realizacje na Małą Talię w czerwcu 2012 roku oraz premiera autorstwa nowego dyrektora artystycznego i niewykluczone, że będzie to spektakl muzyczny.



(-)
Materiały Teatru
17 sierpnia 2011